Jan 22, 2010

Oslo Maraton!

Hei! Jeg har bestemt meg for å løpe halvmaraton under Oslo maraton 25. september 2010. Det er laaaangt over noe jeg har gjort før, men det har fristet i over et halvt år nå, så nå bare gjør jeg det.
Dette er jo selvfølgelig det rene og skjære vannvidd, siden det lengste jeg har løpt (rolig løping i september 09) var en mil, men jeg har trua. Og utrolig lyst! Så, nå skjer det. Det blir målrettet trening i månedene fremover, hovedsakelig skigåing i Oslomarka, men også sykling når været tillater det (grove dekk gjør susen), samt løping. Jeg trodde det skulle være mer stress å løpe nå, men jeg var ute og løp i morges, og det er bare deilig. Har man godt med klær er det ikke noe problem. Jeg har troen på at man trenger mål for å motivere seg, men man trenger masse inspirasjon underveis. Her er en musikkvideo jeg kom over i morges som funker som motivasjon i massevis. Pura Vida som en annen blogger pleier å si...

No comments:

Post a Comment